Levering – Retour – Klachten
Levering
Levering gebeurt enkel na ontvangst van betaling via de website of op het bankrekeningnummer: BE79 8908 9407 8333 op naam van EEva Thee.
Onze producten worden verpakt van maandag tot donderdag in de namiddag. De verzending gebeurt via Bpost of DPD, doorgaans binnen de 10 werkdagen na betaling.
De bestelling kan ook persoonlijk opgehaald worden bij EEva Thee op afspraak.
Verzendkosten:
• België: €4
• Nederland & Luxemburg: €14
(alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld)
⸻
Herroepingsrecht
Als consument heb je het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen na levering van je bestelling zonder opgave van redenen de aankoop te herroepen.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, volstaat het ons binnen deze termijn schriftelijk op de hoogte te stellen (formulier) via mail (hello@thee.eeva.be) of per post (Kanegemstraat 5, 9800 Vinkt).
Tijdens de bedenktijd verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Je mag het product slechts hanteren zoals in een winkel, om de aard, kenmerken en werking ervan vast te stellen.
Retourvoorwaarden:
• Retourneer het product met alle meegeleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking indien mogelijk.
• De rechtstreekse kosten voor het terugzenden zijn voor jouw rekening.
• Wij betalen je terug binnen 14 dagen na ontvangst van je herroeping, of zodra we het product in goede staat teruggekregen hebben.
Uitzonderingen op het herroepingsrecht (geen retour mogelijk):
• Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
• Verzegelde producten die omwille van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Deze uitzonderingen worden bij het product duidelijk vermeld.
Meer info: FOD Economie – Herroepingsrecht
⸻
Klachtenregeling
Controleer je bestelling onmiddellijk bij levering. Eventuele klachten moeten binnen de 8 dagen na ontvangst duidelijk omschreven gemeld worden via één van onderstaande kanalen:
• Telefoon: +32 475 53 91 66
• E-mail: hello@thee.eeva.be
• Aangetekend: EEva Thee – Kanegemstraat 5 – 9800 Vinkt (Deinze)
Wij beantwoorden je klacht binnen 14 dagen. Als we meer tijd nodig hebben, laten we je dat binnen deze termijn weten.
Bemiddeling mogelijk via:
• Online geschiloplossing (EU)
• SafeShops.be klachtenformulier of schriftelijk via
Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren – info@safeshops.be


